l  y  d  i  a        v  a  n        b  e  r  k  e  l        v  i s  u  a  l        m  a  r  k  e  t  i  n  g
Etalage Wandpresentatie 'Treasure' Visuele Communicatie 'Dromen' Visual merchandise 'Display Kodak' Etalage Etalage 'Matinique fits the city' Shopping Experience 'De Bedrogen Zintuigen' Tekening Lay-out met routing en lichtplan Woonmaand 'New Exotic'

 

Dit is mijn portfolio, klik op één van de afbeeldingen en er zal meer informatie verschijnen over deze opdracht. Hieronder meer informatie over mijn opleidingen:

Amsterdam Fashion Institute
Het Amsterdam Fashion Instituut is onderdeel van de Hogeschool van Amsterdam. Hier heb ik de vierjarige HBO-opleiding Visual Marketing gevolgd. Op deze opleiding heb ik geleerd hoe ik mode op verschillende manieren visueel aantrekkelijk kan maken voor de consument. Het ontwikkelen van (retail)concepten, wat kan variëren van een geheel organisatieconcept tot winkelinrichting tot verpakkingsmateriaal.

Als Visual Marketeer bepaal je hoe een bepaald product of dienst aan de consument wordt gepresenteerd. Je houdt je bezig met wat het merk wil uitstralen en hoe dit bij de doelgroep past.

Nimeto
De MBO opleiding Reclame, presentatie en communicatie is begonnen als Nationale etaleursschool. Deze opleiding richt zich op het vormgeven van drie- en tweedimensionale reclame-uitingen en commerciële communicatie.
Je bent steeds bezig met het presenteren van goederen en diensten.

Reclame kom je overal tegen; bij het maken van een etalage, inrichten van een winkelinterieur, het ontwerpen van een stand of het vormgeven van een affiche. Steeds ga je op zoek naar de uitstraling die de consument of het bedrijf voor ogen heeft.